Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 20:28 - От зле по-зле...
Автор: azor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3406 Коментари: 3 Гласове:
0




image

Сигурно сте се чувствали така някога или ви предстои?И бликат сълзи като фонтани и волята не може да ги спре.И ти измъкват думите с ченгели,а после те е яд ,че си се изпуснал в мъката си.И ти става по-зле...

И не вярваш в хората,в приятелството ,в любовта.Те са само думи,в които си вярвал някога толкова отдавна,когато си бил наивно млад и си се раздавал без остатък,а ти остава само ридаеща самота.
Самота в самоизолация ,за да не те застигат нараняващи емоции.
А сега накъде?
Как да се измъкнеш от лепкавия песимизъм?
Как да продължиш напред?
Докога ще си в блатото?
Докога ще се надвикват около теб самозабравилите се  жаборги?
Докога ще убиваш простотията с мълчание?
Докога може да издържи жилавата ти кучешка душа?Кой ще ти каже?
И съвсем малко неща те задържат тук -една истинска усмивка,един добър жест,зрънцето вяра,искрицата надежда някой някога да обори тъжните ти изводи,едно цвете,неслучайна среща със сродна душа.И това ти е повече от достатъчно.
Обичаш ....


image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. depressed - ..
25.01.2008 20:41
Преди и мен ме тормозеха такива мисли. Сега знам, че и в най-кофти депресията да изпадна, това е само моментно състояние. То не е задължително за мен. Знам, че съм имал и ще имам хубави моменти, когато духът ми лети в светлина. Това ме стопля и ми помага да се усмихна на тъмнината... и тя вече не ме потиска. Лошото у другите вече не ми влияе, защото давам път на доброто у себе си. Това е наистина важното. Това е моят дом, това съм аз. Нека лошите неща от живота ме обливат като студени и мрачни вълни. Това няма никакво значение. Доброто е неизменно, без значение дали е в мен или в някой друг. То живее в света.
Подари живота си на доброто, живей заради него безусловно и то ще те изпълни.
Приятна вечер, Роза :-)
цитирай
2. azor - Благодаря!
25.01.2008 20:44
И доброто в мен ме води напред,далече...
цитирай
3. diamant1965 - Ами ти всъщност даде отговора. . . ...
25.01.2008 20:59
Ами ти всъщност даде отговора...Обичай! Обичай, без да очакваш нищо в замяна и...прощавай! Когато има любов, имаш всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azor
Категория: Хоби
Прочетен: 1610172
Постинги: 93
Коментари: 569
Гласове: 832
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930